Toolbox wypromuje Plusssz Cool

Polski Lek powierzył agencji Toolbox opiekę nad wizerunkiem nowego produktu znanej marki Plusssz.  Zakres działań, które agencja poprowadzi dla Plusssz Cool, obejmuje przede wszystkim relacje z mediami, PR produktowy i współpracę z liderami opinii.

Agencja zajmie się komunikacyjnym wprowadzeniem na rynek suplementu diety, dedykowanego dzieciom i młodzieży w wieku 7-12 lat, którego głównym wyróżnikiem jest bogaty skład, atrakcyjna cena, orzeźwiający, pomarańczowy smak oraz postać proszku zabawnie strzelającego na języku. Za obsługę nowego klienta odpowiada zespół projektowy pod kierownictwem Michała Łuczyńskiego.  

„Niezwykle cieszy nas współpraca z tak uznaną marką, jaką jest Plusssz” komentuje Sylwia Paneth Malska, Prezes agencji Toolbox „Utwierdza nas to w przekonaniu, że brand ToolboxPharma rozwija się we właściwym kierunku, a nasze dotychczasowe doświadczenia i rozbudowane portfolio realizacji dla branży farmaceutycznej procentują coraz ciekawszymi projektami”.

Polski Lek należy do grupy Maspex Wadowice, jednej z największych firm w Europie Środkowo-Wschodniej w segmencie produktów spożywczych. Plusssz to zdecydowany lider w swojej kategorii, produkt cieszący się ogromnym zaufaniem polskich konsumentów. Firma Toolbox i Polski Lek współpracują ze sobą po raz pierwszy.